مقالات

لوازم خانه و آشپزخانه مادام کوکو

مادام کوکو یک برند تولید کننده لوازم خانه و آشپزخانه ،لوازم دکوری و منسوجات که کار خود را از سال 2016 شروع کرد. در واقع برند مادام کوکو خدمات خود را با ارائه محصولات منسوجات خانگی کلاسیک مانند روتختی و سرویس خواب با طرح های اروپایی که دارد طرفداران زیادی را به خود جذب کرد. البته که طیف محصولات این برند خیلی بیشتر از منسوجات خانگی می باشد به طور مثال لوازم آشپزخانه مادام کوکو، ظروف غذاخوری ،محصولات پلاستیکی، شیشه و کریستال را می توان نام برد.

لوازم آشپزخانه مادام کوکو

معرفی برند مادام کوکو

مادام کوکو برندی است که در سال 2011 در نتیجه تبدیل نیازهای مصرف کنندگان به یک مدل تجاری موفق از طریق تجزیه و تحلیل دقیق ایجاد شده است. به طوری که این شرکت به سرعت در صنعت منسوجات خانگی و محصولات تزئینی پیشرو شد. مادام کوکو امروزه نامزد یکی از مهمترین مارک ها جهانی است. و فعالیت خرده فروشی بین المللی را که در سال 2016 آغاز کرد را حفظ نموده است. و به سرعت در بسیاری از کشورها در حال رشد است.

برند مادام کوکو با ارائه محصولات نساجی کلاسیک خانگی متنوع با طرح های اروپایی به مصرف کنندگان شروع کرد و طیف وسیعی از محصولات خود به دسته های فراتر از منسوجات خانگی مانند شیشه و کریستال ،ظروف آشپزخانه و کارد و چنگال ،محصولات پلاستیکی ،محصولات مراقبت شخصی و لوازم آرایشی گسترش داد. منسوجات خانگی گسترده ای از محصولات با طرح های منحصر به فرد تبدیل به برندی شده است که مصرف کنندگان آن را دوست دارند و از آن پیروی می کنند و از سایر رقبا کاملا متمایز است.

مطالعه نمایید
خرید لوازم حمام و لاندری

برند مادام کوکو

دسته محصولات مادام کوکو

برند مادام کوکو با بیش از 4000 محصول که از دسته بندی لوازم آشپزخانه، لوازم اتاق خواب ، فرش و گلیم ،دکوراسیون و محصولات بهداشتی و به طور کلی لوازم خانه و زندگی را ارائه می دهد.

محصولات لوازم آشپزخانه مادام کوکو

بشقاب و کاسه، ظروف سرو و پذیرایی، ظروف نگهدارنده، نظم دهنده، ست کتری و قوری، انواع سبد پلاستیکی و حصیری، قابلمه سرامیکی، ظروف دسر خوری و….. را در این دسته می توان قرار داد.

برند مادام کوکو

لوازم دکوری برند مادام کوکو

انواع بی شماری از مدل های گلدان با جنس و متریال مختلف، جاشمعی ، قاب عکس ،آباژور، مجسمه و سایر لوازم دکوراسیون را شامل می شود.

مادام کوکو در ایران

برند مادام کوکو چند سالی است که به عنوان شرکت پیشرو در زمینه منسوجات و دکوراسیون خانه تاسیس شده است. به طوری که امروزه بعد از گذشت چند سال دارای 373 فروشگاه در ترکیه و 18 فروشگاه در کشورهای مختلف است. این برند طراحی محصولات خود را با الهام از الگوهای فرانسوی و هماهنگی میان رنگ ها تولید می کند و طیف گسترده ای از محصولات که براساس نیازها و انتظارات مشتری تهیه می شود را در دسته بندی های مختلف ارائه می دهد. سرویس خواب مادام کوکو و روتختی مادام کوکو به همراه محصولات لوازم آشپزخانه مادام کوکو طرفداران و مشتریان زیادی در ایران پیدا کرده است. برای خرید محصولات این برند می توانید به سایت فروشگاه آیکالاهوم مراجعه کرده و به صورت آنلاین و با اطمینان خرید خود را انجام دهید.

برند مادام کوکو

قیمت محصولات مادام کوکو

همانطور که می دانید این برند متعلق به کشور ترکیه است به همین خاطر قیمت محصولات آن از اجناس ایرانی بالاتر است. ضمن اینکه به دلیل کیفیت مناسب برند مادام کوکو قیمت بالای محصولات آن تا حدی منطقی به نظر می رسد. به علاوه به دلیل نوسانات ارز این قیمت ها ممکن است در فواصل زمانی کمتری دچار افزایش قیمت شوند.

مطالعه نمایید
شناختن انواع ماگ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *