مقالات

خرید لوازم حمام و لاندری

لوازم حمام و لاندری

لاندری روم فضایی هست که ماشین لباسشویی و سایر لوازم مربوطه به شست و شو در آنجا قرار می گیرد. در اغلب منازل ماشین لباسشویی در آشپزخانه قرار دارد که البته برای زمان درآوردن لباس ها ظاهر جالبی ندارد و بهتر است یک فضای مجزا برای این کار در نظر گرفت. برای تکمیل این مکان احتیاج به لوازم حمام و لاندری از جمله ماشین لباسشویی، میز اتو، سبد ها، استند و قفسه ها ، انواع پاک کننده و شوینده ها و… لازم است.

داشتن یک حمام مرتب گاهی به امری محال تبدیل می شود. اما واقعا داشتن یک حمام مرتب کار سخت و دشواری نیست. تنها کافی است به نیازها و وسایلی که دارید توجه کنید و وسایل لازم برای مرتب نگه داشتن آن ها را تهیه کنید. برای اینکه نکاتی درباره زیبا کردن و جذاب کردن این مکان بدانید با ما همراه باشید. در این متن مطالبی درباره تبدیل کردن حمام به یک مکان دلنشین و همچنین درباره محصولاتی بدین منظور، صحبت شده است.

حمام و لاندری

لوازم حمام و لاندری

سبدها 

داشتن سبدهای مجزا برای قرار دادن و دسته بندی لباس های چرک تعبیه شده است.

استند و قفسه ها 

فضای کوچک لاندری سریع می تواند شلوغ شود و ظاهری زشت ایجاد کند. داشتن استند و قفسه ها برای قرار گیری لباس ها خشک حوله ها و لوازم شست شو بسیار کاربردی است. می توانید مایعات لباسشویی خطرناک مانند سفید کننده را در قفسه ها قرار دهید تا در دسترس کودکان نباشد.

پادری

برای انتخاب پادری به کارایی و دوام توجه داشته باشید. چرا که لاندری روم فضایی است که با آب سروکار دارد و حتما باید این پادری ها ضد آب و ضد رطوبت باشند تا مشکلاتی را برای شما ایجاد نکنند.

مطالعه نمایید
راهنمای خرید لوازم دکوری منزل
سطل زباله 

نیازی نیست که سطل زباله شما کلاسیک، فلزی براق یا پلاستیکی باشد. یک سطل ساده و در سایز مناسب برای فضای حمام مناسب می باشد.

جا مسواکی

هر چقدر هم که وسایل حمام شخصی باشند باز هم به فضایی برای قرار دادن وسایل روزانه و عمومی احتیاج دارید. وجود یک لیوان جا مسواکی یا چیزی شبیه به این برای قرار دادن مسواک و خمیر دندان و وسایلی که به طور روزانه مورد استفاده قرار می گیرد برای داشتن یک حمام مرتب لازم و ضروری است .

لوازم حمام

دکوراسیون حمام و لاندری 

با اینکه دکور کردن حمام به اندازه دکوراسیون مکانی مانند اتاق خواب جذاب نیست اما می‌توانید کارهای زیادی برای این مکانی که همیشه به دور از توجه واقع شده انجام دهید. حمام شما می‌تواند یکی از آرام‌ترین و آسوده‌ترین مکان‌های منزل شما باشد و سرمایه‌گذاری برای آن ارزشش را دارد. شما وقت زیادی را در حمام می‌گذرانید: احتمالا هر صبح و شب زمان خاصی را در حمام باشید. هنگامی که نیازدارید در عصر هنگام استرس و تنش را از خود دور کنید، حمام می‌تواند تمام ملزومات لازم را برایتان فراهم کند (مثلا با شمع‌های معطر و ماسک‌های ورقه‌ای). در حقیقت حمام شما فراتر از مکانی برای آویزان کردن حوله است.

لوازم حمام و لاندری

جمع بندی 

فروشگاه آیکالاهوم تمامی لوازم خانه و آشپزخانه و همچنین لوازم حمام و لاندری را از برند معتبر و معروف ایکیا کاملا اورجینال و با بهترین کیفیت به شما عزیزان ارائه می نماید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *