مقالات

آشنایی با لوازم آشپزخانه برند زارا هوم

ظروف آشپزخانه زارا هوم

زارا یک برند اسپانیایی است که توسط آمانسیو اورتگا در سال 1941 تاسیس شد. در واقع یکی از اصلی ترین برندهای گروه ایندیتکس است. این برند محصولاتی در شاخه های مختلف از پوشاک کیف و کفش عینک و حتی ظروف آشپزخانه زارا هوم تولید کرده و برای طرفداران خود وارد بازار نموده است.

در سال 2019 میلادی زارا در فهرست بهترین برندهای جهان، اینتربرند در رتبه 29 قرار گرفت. اهداف اصلی این برند در چهار عبارت خلاصه می شود زیبایی، وضوح، عملکرد و پایداری. راز موفقیت برند زارا در همگام شدن با روند مد در حال تغییر می باشد.

ظروف آشپزخانه زارا هوم

برند زارا دارای یک بخشی از محصولات با نام زارا هوم که شامل لوازم خانه و آشپزخانه می باشد. که این برند دارای سبک مینیمال و همچنین تنوع محصولات در لوازم آشپزخانه می باشد تا سلیقه های مختلف را دربر گیرد. که همینطور نیز می باشد و طرفداران بی شماری را به خود جذب کرده است.

جالب است بدانید برند اسپانیایی زارا هوم در سال 2003 تاسیس شد که در زمینه لوازم خانه و آشپزخانه فعالیت دارد. این برند دارای 408 نمایندگی در 44 کشور دنیا است. که 13 شعبه آن تنها در شهر استانبول واقع شده است. به طور کلی زارا هوم همه لوازم آشپزخانه، کالاهای اتاق خواب، حمام و دستشویی انواع لوازم دکوراسیون منزل و… را تولید می کند.

ظروف آشپزخانه زارا هوم

سبک و طراحی این برند

انتخاب چوب، بافت های زیبا، و مواد و روکش های لمسی که به شکل جاودانه ارائه می شوند. طراح این برند می گوید که از چوب طبیعی ،پارچه های زیبا، پارچه های صد درصد پنبه ای ،کتان استفاده می کنیم. چرا که ما نمی خواهیم کیفیت را کنار بگذاریم و کیفیت برای من به شخصه بسیار مهم است. همه محصولات به گونه ای طراحی شده اند که همه کاره باشند.

مطالعه نمایید
شناختن انواع ماگ

محصولات برند Zara

این برند مجموعه کاملی می باشد شامل وسایل اتاق خواب، وسایل پذیرایی، ظروف آشپزخانه زارا هوم ،وسایل حمام و سرویس بهداشتی، عطر و ادکلن به اضافه لوازمی از قبیل حوله ،دمپایی، فرش ، ظروف غذاخوری و کارد و چنگال را نیز تولید و وارد بازار می کند. تا مشتریان با هر نوع سلیقه و با هر نوع نیازی که دارند را تحت پوشش قرار دهد.

ظروف آشپزخانه زارا هوم

سیاستگذاری برند زارا

در قیاس با میانگین صنعت مد فصلی برند زارا با ارائه حدود 10000 طرح جدید در هر سال با گسترش جهانی صنعت مد و پوشاک به سوی مدهای مقطعی و صدور آن به کشورهای ارزان قیمت پیش رفت. که در نتیجه این سیاست فروش در کشورهای ارزان قیمت هزینه ای برای تبلیغ محصولات صورت نمی گیرد.

حتما برای شما تعجب آور است که این برند هیچ تبلیغاتی انجام نمی دهد. اما یکی از استراتژهای این برند می باشد. که ترجیح می دهد برای راه اندازی فروشگاه های جدید یک درصد از سود سهام را سرمایه گذاری کند. و همین سیاست سبب رشد زارا به عنوان یک شرکت پیرو مد با محصولات ارزان قیمت شده است.

جمع بندی

برای خرید لوازم خانه به خصوص ظروف آشپزخانه که از ظروف پذیرایی و ظروف سرو گرفته تا ظروف نوشیدنی سعی کنید محصولات برندهای مختلف مانند زارا هوم، ایکیا، اچ اند ام، انگلیش هوم و… را ببینید و تحقیقات خود را کامل کنید تا بتوانید راحت تر تصمیم گیری نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *