مقالات

لوازم خانه و آشپزخانه انگلیش هوم

لوازم آشپزخانه انگلیش هوم

دنیای حال حاضر با گسترش فعالیت های مد، با توجه به سبک زندگی و استایل خانه تحول عظیم در لوازم خانه ایجاد کرده است. شرکت های بسیاری با سرمایه گذاری در جذب طراحان و ایده پردازان توانستند تنوعی خیره کننده در طراحی تولید و عرضه لوازم خانه مدرن را ایجاد کنند. از جمله برندهای که در این زمینه فعالیت دارند مانند ایکیا، زارا هوم، اچ اند ام و البته پرچمدار عرضه لوازم خانه مدرن برند انگلیش هوم است. که می توانید لوازم آشپزخانه انگلیش هوم را در رنگ های شاد و با طرح های گل گلی مشاهده نمایید.

گذشته برند انگلیش هوم

برند انگلیش هوم توسط تورگوت آیدین در سال 1991 فعالیت خود را در کشور ترکیه در زمینه نساجی آغاز کرد. این برند هم اکنون 115 فروشگاه فعال در 15 کشور مختلف دارد که انواع محصولات این برند را به فروش می رساند. محصولات این برند شامل ظروف آشپزخانه و کالای خواب می باشد.

لوازم آشپزخانه انگلیش هوم

لوازم آشپزخانه انگلیش هوم

جمله معروف که آشپزخانه قلب خانه است را بسیار شنیده اید. چرا که افراد خانواده مدام در رفت و آمد در فضای آشپزخانه می باشند به همین خاطر فضای آشپزخانه باید طراحی آرامش بخش و کاربردی داشته باشد. می توانید ظروف سرو پذیرایی ،ظروف غذا خوری و همچنین ظروف سرو نوشیدنی خود را از برند انگلیش هوم انتخاب نمایید که در عین سادگی بسیار شیک و زیبا می باشد.

سبک برند انگلیش هوم

سبک این برند دوست داشتنی که شما را به دنیای آرام و لطیف خود می برد. رنگ ها و طرح ها در این سبک ملایم و آرامش بخش هستند. نقش های گلدار که بسیار کاربرد دارند و تقریبا هر چیزی که استفاده می کنید چنین تمی را دارد. سبک برند انگلیش هوم می تواند برای افرادی که دکوراسیون را به شکل لطیف و رویایی می پسندند، مناسب باشد. استفاده از ترکیب رنگی روشن و رنگ های ملایم مانند سفید، کرم ، صورتی، آبی آسمانی، سبز کاهویی و حتی قرمز با طرح های گل گلی و حتی خال خالی در سبک این برند دیده می شود.

مطالعه نمایید
سبد و باکس پرکاربرد و زیبا

ظروف برند انگلیش هوم

دیگر محصولات این برند

محصولات این برند جذابیت و کلاس خاص خود را دارد و حس لوکس بودن را به خانه شما می دهد. ایده اصلی این محصولات از گل گرفته شده و در اکثر طراحی های بی نظیر این برند هم طرح های گل گلی را می توانید مشاهده نمایید. محصولات برند انگلیش هوم محدود به کالای خواب و لوازم آشپزخانه نمی شود. به طور کلی لوازم خانه و همچنین لوازم سرویس بهداشتی از تولیدات متنوع این برند می باشد.

لوازم دکوری و اکسسوری های خانه به تنهایی تاثیری در زیبایی محیط ندارند اما با قرار گرفتن در کنار سایر لوازم می تواند به جذابیت و زیبایی دکوراسیون محیط مورد نظر کمک کند. اکسسوری ها عبارتند از قاب عکس ، شمع ، گلدان ، کوسن و… که استفاده از آن ها در سبک برند انگلیش هوم نیز به چشم می آید.

لوازم آشپزخانه انگلیش هوم

جمع بندی

لوازم آشپزخانه انگلیش هوم در ایران در بین مشتریان شناخته شده و طرفدار دارد. البته که کیفیت و خاص بودن محصولات این برند به خریداران اثبات شده است. فروشگاه آیکالاهوم عرضه کننده لوازم خانه و آشپزخانه از برندهای معروف و معتبر دنیا همچون ایکیا، زاراهوم و انگلیش هوم می باشد. که برای آشنایی بیشتر با محصولات می توانید به سایت این فروشگاه مراجعه نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *