مقالات

معرفی ظروف پذیرایی

ظروف پذیرایی

یکی از دغدغه ها اصلی یک میزبان انتخاب ظروف پذیرایی مناسب در طول مهمانی می باشد. که از زمان گذشته تا به الان جنس ظروف پذیرایی بسیار گوناگون شده که هر کدام علاوه بر زیبایی ، مزایا و یا معایب خاص خود را دارند.

حتماً دقت داشته باشید که ظروف انتخابی شما می تواند گویای سخنان بسیاری باشد. استفاده از ظروف با جنس مناسب می تواند نشان دهنده ارزش شما برای مراسم و همچنین احترام که شما برای مهمانان قائل می شوید. ظروف پذیرایی خوب در واقع ظروفی هستند که از استحکام کافی برخوردار بوده و در کنار این موضوع جذابیت بسیاری را هم با خود به همراه داشته باشد.

بهترین ظروف پذیرایی

بهترین ظروف سرو و پذیرایی در واقع ظروفی هستند که از جنس سرامیک،شیشه یا کریستال تهیه شده اند. این ظروف دارای طرح و رنگ مختلفی بوده و تمامی سلایق را در بر می‌گیرد. افراد می توانند ست این ظروف را از فروشگاه ها معتبر خرید لوازم خانه و آشپزخانه تهیه کنند. خرید بهترین ظروف پذیرایی همواره جزء خرید هایی بوده است که از رونق بسیار بالایی برخوردار بوده. برندها بسیاری در حوزه تولید ظروف آشپزخانه فعالیت دارند. از این جهت مشتریان با سلیقه ها مختلف را تحت پوشش قرار می دهند.

سرویس پذیرایی ، ظروف پذیرایی ،اردو خوری ،شکلات خوری و دیگر لوازم آشپزخانه از حساسیت بالایی برخوردار هستند باید سعی کنید تا انتخاب مناسبی داشته باشید.

ظروف پذیرایی شیک

ظروف پذیرایی در مهمانی ها

انتخاب ظروف مناسب ،شیک و کاربردی می تواند کیفیت مهمانی شما را تا حد زیادی تحت تاثیر قرار دهد. پذیرایی در مهمانی از بخش ها بسیار مهم است. به طور معمول مهمانان منتظر قسمت پذیرایی هستند تا از نوشیدنی ها ، دسرها ، غذاها و… نوش جان نمایند. بنابراین ظروف پذیرایی نقش پر رنگی در برگزاری مراسمات دارند و حتی از بُعد روانشناختی نیز تا حدی نشان دهنده جنبه هایی از شخصیت میزبان است.

مطالعه نمایید
شناختن انواع ماگ

انواع ظروف پذیرایی

ظروف فانتزی

امروزه این سبک از ظروف با طرح و رنگ های بالا و جذابیتی که دارند مورد پسند بسیاری از افراد قرار گرفته اند. استفاده از ظروف پذیرایی فانتزی سفره یا میز شما را رنگی و جذاب می کند و به طور معمول از این ظروف برای دورهمی ها دوستانه و خودمانی استفاده می شود. ظروف فانتزی اکثراً از جنس سفال و سرامیک هستند.

ظروف مینیمال

از آنجایی که سادگی همیشه زیباست، امروزه اکثر تولید کنندگان به این نتیجه رسیده اند که طرح های مینیمال و ساده چقدر زیبا و پر مخاطب است. زیرا هر فردی با هر سلیقه ای قطعا طرح ظروف پذیرایی مینیمال را می پسندند.

مهم ترین ویژگی این سبک سادگی آن می باشد. این ظروف از متریال ها کریستال و بلور که طرح بسیار ساده ای دارد استفاده می شود. رنگ غالب ظروف این سبک شفاف ،بی رنگ یا سفید است.

ست ظروف غذا خوری

ظروف کلاسیک

ظروف سبک کلاسیک شامل ظروف سرامیکی و ظروف چینی می باشد. این ظروف طرح دار نیز می باشد. می توانید با توجه به در نظر گرفتن دکوراسیون منزل اقدام به خرید این ظروف کنید. جالب است بدانید که ظرف هایی با طرح و نقش گل جزء پرفروش ترین طرح ها در سبک کلاسیک می باشد.

ظروف سنتی

ظروف پذیرایی در سبک سنتی شامل تمامی ظروف با طرح های قدیمی مانند: گل سرخی، طرح های آبی و…. می باشد. همچنین جنس آن ها از ظروف برنجی ،مسی و سفالی است. و بهتر است بدانید ظروف سنتی از جنس برنجی و مسی علاوه بر مقاومت بالا در سلامت شما نیز بسیار تاثیر گذار می باشد.

مطالعه نمایید
جذابیت و کارایی استند آشپزخانه

برای چیدمان این ظروف پیشنهاد می شود روی میز پذیرایی خود از پارچ و لیوان برنجی یا مسی استفاده نمایید. این چیدمان که ترکیبی از دو سبک سنتی و مدرن است، زیبایی میز شما را دو چندان می نماید.

ظروف غذاخوری

خرید ظروف آشپزخانه

زمانی که اقدام به خرید ظروف پذیرایی می کنید لازم است برخی موارد را در نظر بگیرید تا انتخاب درستی را در این بین برای خود داشته باشید. اولین مورد این است که تمامی ظروف را مورد بررسی قرار دهید تا مطمئن شوید که عاری از هر گونه شکستگی و ترک خوردگی می باشد. همچنین باید توجه داشته باشید موادی که برای طرح ظروف استفاده شده آیا مناسب برای استفاده می باشند یا ممکن است تاثیرات شیمیایی داشته باشند.

ظروف پذیرایی از شکلات خوری گرفته تا اردو خوری در برندها متنوع و مدل ها مختلف تولید و به بازار عرضه می شود. که اگر در زمان انتخاب به نکات مهم خرید توجه نکنید با یک جنس بی کیفیت و به درد نخور رو به رو خواهید شد.

ظروف سرو و غذاخوری

جمع بندی

انتخاب درست ظروف پذیرایی با توجه به نوع مهمانی و مراسم شما باعث زیبایی و جذابیت بیشتر سبک پذیرایی شما خواهد شد. و رنگ و لعاب بیشتری برای غذا، دسر، نوشیدنی و خوراکی های مختلف در مجالس و میهمانی ها به ارمغان می آورد. می توانید ظروف آشپزخانه و لوازم دکوراسیون و به طور کلی لوازم خانه و آشپزخانه خود را از فروشگاه آیکالاهوم خریداری کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *