مقالات

لوازم آشپزخانه برند اچ اند ام H&M

لوازم آشپزخانه اچ اند ام

برند اچ اند ام در سال 1947 توسط ارلینگ پرسون بنیانگذاری شد. در آغاز کار این برند تنها به تولید پوشاک زنانه می پرداخت و نام آن هنس بود. بعد از آن در سال 1967 بخش پوشاک مردانه با همکاری برند مارئوریتز افتحاح شد و برند اچ اند ام شکل گرفت. در واقع اچ اند ام مخفف هنس و مائوریتز است. در سال 1987 اولین شعبه این برند در لندن تاسیس شد. با گذر زمان و معروف شدن برند در سال 2000 اولین شعبه در خارج از اروپا در نیویورک تاسیس شد. البته در سال 2008 لوازم خانه و لوازم آشپزخانه اچ اند ام به طیف محصولات آن اضافه شد.

تیم طراحی اچ اند ام در ساختمان مرکزی در شهر استکهلم سوئد مستقر است. این شرکت بعد از شرکت اسپانیایی ایندیتکس فرشگاه برند زارا در رتبه دوم بزرگترین عرضه کننده لباس در جهان شناخته می شود.

لوازم خانه و لوازم آشپزخانه اچ اند ام H&M

به غیر از محصولات پوشاک مردانه و زنانه که محبوب ترین بخش برند اچ اند ام است خط تولید لوازم خانگی این برند مشغول به کار است. که به تولید لوازم دکوراسیون اتاق خواب ،نشیمن ،حمام و لوازم آشپزخانه می پردازد. اچ اند ام هوم یک برند طراحی داخلی در گروه اچ اند ام است. که دکوراسیون و لوازم خانگی مدرن را برای هر سبک و فضایی ارائه می دهد. برند اچ اند ام هوم در سال 2018 اولین فروشگاه مستقل خود را افتتاح کرد. لوازم آشپزخانه اچ اند ام شامل مجموعه ظروف غذا خوری و انواع لیوان و بطری ،سینی و سایر لوازم می باشد.

مطالعه نمایید
ظروف بامبو، ظروف آشپزخانه ایکیا

لوازم آشپزخانه اچ اند ام

ارگانیک بودن این برند

یکی دیگر از ویژگی‌های برند H&M استفاده از مواد اولیه ارگانیک در تولید پوشاک است. برند اچ اند ام در جایگاه نخست استفاده از پنبه ارگانیک برای تولید پوشاک است. به غیر از اینکه این لباس‌ها ضد آلرژی و حساسیت هستند می‌توان گفت برند اچ اند ام سعی کرده است با این کار دوستدار طبیعت نیز باشد.

طرح جمع آوری لباس ها قدیمی

icollect نام طرحی بود که اچ اند ام برای جمع آوری و بازیافت لباس‌های قدیمی برند خود به راه انداخته بود. مشتریان این برند با ارائه لباس‌های قدیمی به مراکز مخصوص تخفیف ۱۵ درصدی برای خرید محصولات جدید دریافت می‌کردند.

دانستی ها جالب از برند H&M

همه کارکنان برند اچ اند ام تعدادی از روزهای سال را بر روی زمین کار می کنند.

این برند به عنوان بزرگترین تولید کننده سبز در صنعت مد و فشن شناخته می شود.

اچ اند ام دومین برند بزرگ تولید کننده لباس بعد از برند زارا است.

50 درصد از هیات مدیره برند اچ اند ام را بانوان تشکیل می دهند.

لوازم آشپزخانه اچ اند هوم

همکاری با سایر برندها

برند اچ اند ام همواره در حال گسترش کار خود و امتحان ایده های جدید بوده است. این برند در سال ۲۰۰۶ با ویکتور و رولف همکاری داشت و در سال ۲۰۰۷ نیز روبرتو کاوالی طراح ایتالیایی با این برند همکاری داشت. در سال ۲۰۰۹ نیز برند اچ اند ام با همکاری برند جیمی چو کلکسیونی از کیف و کفش را به مشتریانش عرضه کرد.

جمع بندی

برند اچ اند ام بسیار معروف و شناخته شده در حوزه پوشاک و البته در سال ها اخیر در زمینه لوازم خانه و آشپزخانه پشرفت عالی داشته و لوازم آشپزخانه ظریف و شیکی را تولید و به بازار ارائه کرده است. فروشگاه آیکالاهوم از عرضه کنندگان لوازم خانه و آشپزخانه برند اچ اند ام و ایکیا با بهترین کیفیت و قیمت مناسب می باشد.

مطالعه نمایید
کاربرد تخته گوشت چوبی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *