مقالات

سبد و باکس پرکاربرد و زیبا

سبد و باکس نظم دهنده

نظم دهی به لوازم منزل یکی از کارهای مهم و البته کمی سخت برای افراد می باشد. که به مرتب بودن محیط بسیار کمک می کند. در صورتی که افراد خانواده شما زیاد باشند نظم و ترتیب دادن به وسایل مدت زمان زیادی دوام نخواهد داشت. سبد و باکس نظم دهنده که امروزه بسیار مد شده علاوه بر زیبایی که به فضا و محیط منزل یا اتاق می بخشد کاربردی نیز می باشد و از ریخت و پاش وسایل جلوگیری می کند.

انواع سبد و باکس نظم دهنده

سبد دستمال ها آشپزخانه

یکی از لوازمی که در آشپزخانه به تعدا د زیاد لازم است دستمال ها آشپزخانه می باشد. در واقع برای نظافت لوازم آشپزخانه به دستمال گردگیری نیاز دارید به علاوه برای جا به جایی ظروف آشپزخانه که داغ هستند به دستمال ها ضخیم احتیاج است یا برای خشک کردن دست ها بعد از شستشو نیاز به دستمال دارید. به همین خاطر تعداد این دستمال ها گاهی به اندازه ای زیاد می شود که برای نگه داری آن ها نیاز به یک محفظه یا کشو خالی دارید. در این مواقع استفاده از یک سبد و باکس نظم دهنده می تواند برایتان بسیار کارآمد و مفید باشد.

وجود این سبد در آشپزخانه می تواند از بهم ریختگی دستمال ها جلوگیری کند و اینکه دسترسی به آن ها را برایتان راحت تر و سریع تر کند. به این صورت که بعد از استفاده از دستمال آن را شسته و تمیز درون سبد و باکس قرار دهید.

سبد آشپزخانه

 

سبد نگه داری شیشه ادویه

لازم است بدانید برای داشتن یک آشپزخانه مرتب باید تا می توانید فضای روی کابینت ها را خالی نگه دارید. پیشنهاد می کنیم سبد ها کوچک که عمق زیادی ندارد را تهیه نمایید. سپس ابزار و وسایل آشپزی را درون این سبد بگذارید. در نهایت سبدها را بر روی کابینت قرار دهید. که با استفاده از این روش می توانید در زمان آشپزی بدون نگرانی وسایلی که لازم دارید از داخل سبد پیدا کنید. بنابراین، دیگر لازم نیست کل کابینت‌ها و کشوهایی که در آشپزخانه دارید را بررسی کنید تا بتوانید ابزاری که می‌خواهید، بیابید.

مطالعه نمایید
آشنایی با لوازم آشپزخانه برند زارا هوم

امکان دارد قرار دادن شیشه ها کوچک و بزرگ ادویه برای شما کار دشواری باشد. می توانید این شیشه های ادویه را درون یک سبد فانتزی نگه داری کنید.

سبد لوازم آشپزخانه

سبد مناسب قاشق و چنگال

این نوع سبد و باکس نظم دهنده دارای مدل ها و طرح ها متنوعی است. در میان مدل ها مختلف سبد ها قاشق و چنگال انواع حصیری آن در بین بانوان محبوبیت بیشتر دارد. در بعضی موارد بانوان از دو سبد جداگانه یکی برای قاشق و دیگری برای چنگال استفاده می کنند.

سبد اسباب بازی کودکان

جمع کردن اسباب بازی کودکان یکی از سخت ترین کارها برای والدین می باشد. اما می توانید این مشکل را با سبد و باکس که برای اسباب بازی تهیه می کنید برطرف نمایید.

سبد حوله ها

اگر فضای کافی برای آویزان کردن حوله ها را ندارید می توانید از یک سبد و باکس نظم دهنده برای نگه داری حوله حمام و دست و صورت استفاده کنید.

سبد و باکس

 

سبد لباس ها

حتما برای شما هم پیش آمده که لنگه جوراب خود را گم کنید! یکی از راحت ترین و کم هزینه ترین روش ها برای نگه داری لباس ها ریز و جوراب استفاده از سبد و باکس است.

سبد و باکس نظم دهنده تزئینی

همانطور که بیان شد سبدها دارای انواع مختلفی هستند. همچنین در سایز ها گوناگون از کوچک تا بزرگ در فروشگاه لوازم خانه و آشپزخانه به فروش می رسد. که می توانید براساس نیاز خود یکی از باکس ها را انتخاب و مورد استفاده قرار دهید. به علاوه می توانید برای نگه داری انواع بدلیجات و گوشواره خود از سبدها سایز کوچک استفاده کنید. این مدل باکس ممکن است در طرح های فانتزی باشند و شما به راحتی می توانید آن را با لوازم روی میز آرایش خود ست کنید.

مطالعه نمایید
خرید لوازم آشپزخانه فانتزی

نکته : می توانید سبد و باکس را در گوشه اتاق خواب بگذارید و وسایل مختلف پتو ،حوله، کوسن و… قرار دهید تا فضای محیط خانه گرم تر و البته مرتب تر شود.

سبد تزئینی

 

جمع بندی

استفاده از سبد و باکس نظم دهنده و تزئینی امروزه بسیار مد شده و مورد استقبال افراد با سلیقه ها مختلف قرار گرفته است. برای خرید لوازم خانه و آشپزخانه خاص و زیبا می توانید به فروشگاه آیکالاهوم مراجعه نمایید یا برای دسترسی راحت تر از طریق سایت خرید خود را انجام دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *